Explicații
Explicații și îndrumări
Primii pași pe platformă
Pentru a putea interacționa pe această platformă, trebuie urmați câțiva pași:
- Trebuie să-ți creezi un cont din meniul ÎNSCRIE-TE (partea dreaptă, sus).
- În fereastra care se deschide completezi datele cerute și apeși butonul roșu, Înscrie-te.
- Vei primii un mail de activare la adresa pe care ai scris-o în formular, click pe link-ul din mail și contul tău va fi activat și vei fi redirecționat către platformă.
- Din acest moment poți accesa meniul personal prin click pe numele tău din partea dreaptă, sus.
- În meniul personal vei avea: Contul meu; Profilul meu public; Notificări; Conversații; Panou de administrare (acest panou va fi activ doar după ce creați anumit material pe platformă).
- Pentru a putea crea material (propuneri; dezbateri, inițiative) trebuie să-ți autorizezi contul. Dreapta sus, click pe nume, click pe contul meu și în fereastra care se deschide click pe AUTORIZĂRI. În fereastra deschisă vor apărea 4 metode de autorizare - acestea sunt necesare diferit în funcție de ceea ce vei face pe platformă.
- Prima metodă este cea mai rapidă, persoana înregistrată trebuie să completeze datele personale (nume, prenume, seria și numărul actului de identitate) și să încarce o imagine cu actul de identitate respectiv. În 48 de ore (timp maxim necesar pentru verificările cerute în afara programului, la sfârșit de săptămână), administratorul introduce datele pe care le vede în imagine și sistemul verifică ca acestea să corespundă cu ce a introdus utilizatorul. Dacă totul corespunde, sistemul cifrează totul și din acel moment utilizatorul este verificat. Sistemul nu are nevoie de CNP, acesta putând fi acoperit/șters din imaginea încărcată, dacă așa doriți. Restul datelor sunt necesare pentru verificarea identității, a vârstei și a faptului că locuiți în Brănești. Dacă doriți să faceți această verificare în alt mod, puteți merge la Primăria Brănești în timpul programului de lucru, spuneți că doriți verificarea pentru platforma online, prezentați actul de identitate, comunicați corect adresa de e_mail folosită la înscrierea pe platformă, iar funcționarul care va preluat datele le va transmite administratorului (persoanei din primărie care administrează platforma), pentru ca acesta să confirme verificarea, în sistem.
- Metode diferite de verificare vor fi cerute (o singură dată) atunci când vei vota ori vei crea material, în funcție de acțiunea respectivă și cerințele acesteia (exemplu: pentru votarea unei inițiative, ca să fie legal, trebuie verificată vârsta de minim 18 ani și să locuiești în Brănești; pentru a face parte dintr-o organizație (Consiliul Local să zicem, trebuie să fi verificat cu o listă de persoane și datele lor, încărcată în sistem de câtre administrator - deci, administratorul trebuie să întocmească acea listă din datele pe care le prezintă (pentru verificare), utilizatorii.)